
Veiklos sritys
Dalyvauja kuriant visuomenės poreikius atitinkantį ugdymo turinį |
Dalyvauja
kuriant ir įgyvendinant ugdymo turinį, koordinuoja ugdymo
turinio pritaikymą skirtingų poreikių besimokančiųjų
grupėms.Koordinuoja
ir inicijuoja ugdymo metodinės medžiagos rengimą, paiešką,
sisteminimą, diegimą ir sklaidą.
|
Inicijuoja, kuria ir diegia ugdymo inovacijas |
Analizuoja
Lietuvos ir kitų šalių ugdymo turinio kaitos tendencijas ir
švietimo naujoves, rengia ugdymo turinio tobulinimo priemones.Inicijuoja
ir rengia pedagogų karjeros planavimo priemones, inicijuoja
pedagogų kvalifikacijos tobulinimo srities inovacijas.Skleidžia
šalies pedagogų ir mokyklų bendruomenių pedagoginės veiklos
inovacijas. |
Vykdo ugdymo turinio kokybės užtikrinimą |
Organizuoja
ir atlieka vadovėlių ir kitų mokymo priemonių tinkamumo
naudoti ugdymo procese vertinimą.Teikia
pasiūlymus Švietimo ir mokslo ministerijai dėl švietimo
kokybės užtikrinimo priemonių ir jų įgyvendinimo. |
Tobulina mokyklų, vykdančių ugdymo programas, veiklą |
Teikia
informacinę, konsultacinę ir kitokią švietimo pagalbą
švietimo teikėjams, vykdantiems ugdymo programas.Teikia
konsultacines paslaugas ir švietimo pagalbą švietimo
bendruomenei bei partneriams. |
Vykdo pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo kokybės užtikrinimą, inicijuoja ir vykdo pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo programas |
Dalyvauja kuriant nuolatinio (nepertraukiamo) mokymosi ir pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo sistemą.Organizuoja pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą.Organizuoja ir vykdo mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo programų akreditavimą. |