Skubėk lėtai

Taškai: 12

Po pamokų bebriukai mėgsta drauge pažaisti. Spręsdami, kur žais, meta kauliuką. Kauliukas yra šešiasienis, jame pažymėti taškai nuo 1 iki 6.

Bebriukai išsirenka žaidimų vietą pagal pateiktas taisykles:

Kuri kauliuko metimų seka leis bebriukams eiti į sporto aikštelę?

A. B.
C. D.
Paaiškinimas

Valdymo struktūra ifthenelse (liet. jei – tai – kitaip) yra naudojama programavime. Ji dar vadinama sąlygos sakiniu. Sąlyga – tai reiškinys, kurio reikšme naudodamasi programa nusprendžia, kurį iš veiksmų turi vykdyti. Po then rašoma tai, ką programa atliks, jeigu prieš tai minėtasis reiškinys yra teisingas, Jei neteisingas, tada atliekama šaka po else. Tokios situacijos dažnai sutinkamos ir gyvenime, kai tenka pasirinkti vieną iš dviejų pasiūlymų ar galimybių. Žymiai daugiau galimybių suteikia sudėtinis sąlygos sakinys, kaip parodyta ir šioje užduotyje.

Atsakymas

Teisingas atsakymas yra C.

Pirmojo metimo akučių skaičius 3 yra ne didesnis už antrojo metimo akučių skaičių 3, vadinasi, pasirenkama šaka kitaip. Toliau trečiojo metimo akučių skaičius 3 yra ne mažesnis už pirmojo metimo (3 akutes), vadinasi, pasirenkama šaka kitaip.

A ir D atsakymai nusiunčia bebriukus žaisti prie upės, B – į mišką.

 

 
Informacija atnaujinta 2015-12-03 07:50:57