
Kairėn
Taškai: 6
Bebriukas turi žaislinį robotą, kuris klauso dviejų komandų:
![]() |
paeina 10 cm į priekį; |
![]() |
pasisuka į dešinę ketvirtadalį apskritimo, t. y. 90 laipsnių. |
Kaip priverstum robotą pasisukti į kairę 90 laipsnių?
A. | ![]() |
B. | ![]() |
C. | ![]() |
D. | ![]() |
Norėdamas programuoti turi galvoti apie būsenas ir veiksmus. Galimi pragramuojamos kompiuterinės sistemos veiksmai gali būti smarkiai apriboti technikinėmis galimybėmis. Pavyzdžiui, mūsų robotas neturi posisukimo į kairę komandos. Daug būsenų kompiuterinėse sistemose turi ribotas veiksmų galimybes, kaip ir mūsų robotas, kuris negali pasisukti į kairę. Informatikoje mus domina kaip turimai būsenų aibei parinkti tinkamų veiksmų aibę.
Teisingas atsakymas yra C. Robotas pasisuka tris kartus į dešinę ketvirtadalį apskritimo. Po pirmojo pasisukimo, robotas pasisuko į dešinę per ketvirtadalį apskritimo, po antrojo – pasisuka į dešinę 90 laipsnių ir atistoja priešinga kryptimi nei buvo pradinėje būsenoje, po trečiojo - pasisuka į kairę ketvirtadalį apskritimo.
Atsakymas A: robotas paeina tik du kartus į priekį ir daugiau nepasisuka.
Atsakymas B: robotas pasisuka du kartus į dešinę ketvirtadalį apskritimo ir yra pasisukęs priešinga kryptimi nei pradinėje būsenoje.
Atsakymas D: robotas paeina sukdamas į dešinę
Informacija atnaujinta 2015-12-03 07:50:57