Skaičių sukimosi galvosūkis

Taškai: 6

Bebras Henris žaidžia žaidimą, kurio esmė tokia: kai paspaudžiamas vienas iš mygtukų (A, B, C ar D), aplink tą mygtuką esantys skaičiai pasukami pagal laikrodžio rodyklę (žr. paveikslą dešinėje). A mygtuko paspaudimo rezultatas parodytas žemiau.

   

Henris paspaudė keturis mygtukus iš eilės: D, C, B, B.
Tuščioje lentoje spustelėkite kvadratėlį, kuriame po nurodytų veiksmų atsidurs skaičius 4.

Paaiškinimas

Mokėjimas perskaityti, suprasti ir pritaikyti taisykles – algoritmavimo pagrindas. Taisyklių užrašymas formaliais žymenimis – tai žingsnis į programavimą. Šiame uždavinyje svarbu suprasti taisyklę ir ją atidžiai pritaikyti.

Reikšminiai žodžiai: algoritmo žingsniai, veikslų atlikimas, kartojimas.

Atsakymas

Teisingas atsakymas yra:

Rezultatai po kiekvieno paspaudimo:

Paspausta D Paspausta C Paspausta B Paspausta B

 

Interaktyvi užduotis

 

 
Informacija atnaujinta 2016-10-18 10:55:36
Informuojame, kad nuo 2019 m. rugsėjo 2 d. Ugdymo plėtotės centro veiklas vykdo Nacionalinė švietimo agentūra. Ši interneto svetainė toliau nebus atnaujinama, tačiau visa informacija išliks aktyvi ir prieinama tol, kol bus perkelta į Nacionalinės švietimo agentūros interneto svetainę www.nsa.smm.lt.