Apie projektą

BENDROJO UGDYMO MOKYTOJŲ BENDRŲJŲ IR DALYKINIŲ KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS

Projekto Nr. 09.4.2-ESFA-V-715-02-0001
Projekto trukmė 2016 m. gruodžio 2 d. – 2020 m. gegužės 20 d. (42 mėnesiai)
Projekto vertė 4 923 540 Eur

Projekto trumpas apibūdinimas

Projektas „Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ (Nr. 09.4.2-ESFA-V-715-02-0001) finansuojamas iš 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.4.2-ESFA-V-715 priemonės „Formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų įvairioms besimokančiųjų grupėms teikimas. Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Projekto tikslas - sudaryti sąlygas bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams tobulinti bendrąsias ir dalykines kompetencijas, būtinas ugdymo turiniui formuoti, įgyvendinti ir efektyvinti pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistemą.

Projekto uždaviniai:

  1. Tobulinti mokytojų dalykines kompetencijas, atsižvelgiant į ugdymo turinio kaitos procesą.
  2. Tobulinti mokytojų bendrąsias kompetencijas, atsižvelgiant į modernios visuomenės iššūkius.
  3. Tobulinti mokytojų gebėjimus, orientuotus į ugdymo proceso tobulinimą bei praktinės patirties reflektavimą.

Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Siekiami projekto rezultatai

I uždavinys:

  • atlikta dalykinių kompetencijų tobulinimo poreikio ir turinio analizė;
  • sukurtos modulinės kvalifikacijos tobulinimo programos (6 dalykų sričių, kiekvienam dalykui KT programa, 48 akad. val.);
  • organizuotos trumposios dalykinės stažuotės kitose gerosios praktikos ES šalyse (po 2 kiekvienai dalykų sričiai, kiekvienoje stažuotėje po 10 mokytojų);
  • parengta atviros prieigos elektroninė priemonė mokytojams kiekvienai dalykų sričiai;
  • organizuotos savirefleksijos dienos projekto dalyviams (po mokymų, po stažuotės), padėsiančios pasiruošti skaidai ir bendradarbiavimui;
  • organizuotos viešosios konsultacijos su suinteresuotomis grupėmis dėl aktualių pedagogų karjeros temų;
  • organizuoti užsienio ugdymo ekspertų pristatymai Lietuvoje (kiekvienai sričiai 2 ekspertai), orientuoti į dalykinių kompetencijų tobulinimo aspektus.
  • surengta 1 apibendrinamoji konferencija

II uždavinys:

  • atlikta bendrųjų kompetencijų tobulinimo poreikio ir kokybinė turinio analizė;
  • sukurtos 6 modulinės kvalifikacijos tobulinimo programos (po 40 akad. val.);
  • parengta atviros prieigos elektroninė priemonė mokytojams, skirta bendrosioms kompetencijoms tobulinti
  • organizuotos savirefleksijos dienos projekto dalyviams, padėsiančios pasiruošti skaidai ir bedradarbiavimui

III uždavinys:

  • Įvykdytos trumposios stažuotės Lietuvoje (60 stažuočių mokyklose, 180 mokytojų dalyvavusių stažuotėse);
  • Įgyvendinta inovatyvios pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos (mokymai pagal 20 programų, 60 mokyklų komandų);
  • Įvykdytos veiklos susijusios su aktualių temų įgyvendinimu, orientuojantis į mokinių poreikių įvairovę (1 analizė, 2 programos, metodinis leidinys, 2 užsienio autorių knygos, 3 metodiniai filmai);
  • Diegiamos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo inovacijos (5 inovacijų ir bendradarbiavimo su verslo įmonėmis dienos, 500 dalyvių, inovacijos išbandytos 28 savivaldybėse)

Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

 

 
Informacija atnaujinta 2018-03-28 16:09:50