Vokietijos ugdymo patirties pristatymas pradinių klasių mokytojams

Ar galime per vieną kūno kultūros pamoką, pasirinkę norimą transporto priemonę, nukeliauti į įvairius pasaulio miestus? Kaip galima kūno kultūros pamokose panaudoti dėliones, kortas ar skalbinių segtukus? Kokiais būdais per kūno kultūros pamokas galime ugdyti pasitikėjimą savimi ir vienas kitu, mokyti sutelkti dėmesį ir atsipalaiduoti? Į šiuos klausimus atsakymų ieškojo gegužės 9 d. į projekto seminarą „Inovatyvūs ugdymo metodai pradinio ugdymo kūno kultūros pamokose“ iš visos Lietuvos susirinkę pradinio klasių mokytojai, padedami ekspertės iš Vokietijos Bettinos Fromman.

Bettina Fromman – Kylio universiteto lektorė, daugybės knygų ir ugdymo medžiagos apie kūno kultūros ugdymą mokyklose autorė. Pastaruosius 20 metų pedagogikos studentams veda kūno kultūros praktinius užsiėmimus, tarp kurių bėgimas, plaukimas, badmintonas, įvairūs lauko žaidimai. Karjeros pradžioje dirbo mokykloje kūno kultūros ir prancūzų kalbos mokytoja.

Didžiąją užsiėmimų dalį sporto salėje praleidę seminaro dalyviai kartu su lektore patys išbandė jos siūlomas veiklas, diskutavo apie įvairias jų panaudojimo galimybes ir naudą vaikui. Seminaro dalyviai džiaugėsi šia išskirtine galimybe tobulinti dalykines kompetencijas kūno kultūros ugdymo srityje.

Dalyvių atsiliepimai po seminaro

„Labai džiaugiamės seminaro „Inovatyvūs ugdymo metodai pradinio ugdymo kūno kultūros pamokose“ įvairiapuse praktine veikla. Dėkojame lektorei Bettinai Fromman už šiltos atmosferos kūrimą, įdomias praktines veiklas bei galimybę patobulinti dalykinę kompetenciją. Seminaro užsiėmimai pagilino ir praplėtė supratimą apie ugdomųjų veiklų organizavimą, žaidžiant tiek porose, tiek komandose. Išbandytus pratimus bei praktines žaidimų idėjas pritaikysime kūno kultūros pamokose.“

Alytaus Dzūkijos pagrindinės mokyklos pradinių klasių mokytojos metodininkės Dalia Paleckienė ir Nijolė Amšiejienė.

„Puikiai suplanuotos, organizuotos ir paskirstytos visos dienos veiklos. Laikas prabėgo labai greitai. Truputį pavargome, nes taip intensyviai nesportuojame, bet nuovargį lydėjo gera nuotaika ir šypsenos. „Pasikrovėme“ geros energijos mokslo metų pabaigai.

Praktinių veiklų įspūdžiai, patirtis nepakartojama ir labai prasminga. Nepaprastai patiko darbas su įvairiomis priemonės, kitas požiūris į jas ir pažintis su įvairiomis jų panaudojimo galimybėmis. Atlikdamos užduotis komandose, patyrėme, kaip paprastomis priemonėmis žaismingai galima organizuoti kūno kultūros pamokas, pratimus pritaikyti ir kasdieninėje veikloje su mokiniais. Jau šiandien išbandėme kai kuriuos žaidimus pamokų ir pertraukų metu. Mokiniai buvo sužavėti ir noriai juose dalyvavo.“

Vilnios Prano Mašioto pradinės mokyklos mokytojos Jolita Petkevičienė, Ingrida Nausėdienė, Danguolė Giriūnienė.

Renginio akimirkos

Asta Rudienė,
Jūratė Mikulskienė,
Aldona Zaukienė
Projekto „Bendrojo ugdymo mokytojo bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ veiklos metodininkės

 

 
Informacija atnaujinta 2019-02-12 14:52:12