
Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14-19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui
Projekto pavadinimas: | Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14-19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui. |
Projekto vykdytojas: | Ugdymo plėtotės centras |
Veiksmų programa: | VP1 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa |
Prioritetas: | VP1-2 Mokymasis visą gyvenimą |
Uždavinys: | VP1-2.2 Gerinti mokymosi visą gyvenimą paslaugų kokybę |
Priemonė: | VP1-2.2-ŠMM-04-V Aukščiausios kokybės formaliojo ir neformaliojo mokymo paslaugų teikimas |
Projekto vykdymo laikotarpis: | 2009 m. balandžio 27 d. – 2014 m. balandžio 27 d. |
Projekto vertė (skirta suma): | 9 157 636,00 Lt |
Trumpas projekto esmės apibūdinimas: | Projektu sprendžiamos aktualios Europos užimtumo strategijoje (2003), ES valstybių narių užimtumo politikos gairėse 2005–2008 m., Nacionalinėje Lisabonos strategijos įgyvendinimo programoje (2005-11-22 LR Vyriausybės nutarimas Nr.1270), Valstybinės švietimo strategijos 2003–2012 m. nuostatose (LR Seimo nutarimas Nr. IX–1700 2003-07-04); Vidurinio ugdymo programos apraše (2006-06-30 LR švietimo ir mokslo ministro įsakymas Nr. ISAK–1387) iškeltos švietimo problemos: ribotos mokymosi krypties pasirinkimo galimybės 14-19 metų mokiniams; bendrojo lavinimo ugdymo programų neatitikimas darbo rinkos, žinių ekonomikos, visuomenės poreikiams; nepakankami mokymosi patrauklumas, prieinamumas bei ugdymo kokybė; per didelis nubyrančių ar anksti švietimo sistemą paliekančių jaunuolių skaičius; kvalifikacijos kėlimo poreikis; naujų mokymo metodinių priemonių stygius. Projektas yra kompleksiškas, inovatyvus, prisideda prie mokinių iškritimo iš bendrojo lavinimo sistemos prevencijos, aprėpia ugdymo organizavimo modelio gairių, programų ir metodinių rekomendacijų parengimą, koregavimą, mokymus, sklaidą. Parengus modelio gaires, modulines programas, metodines rekomendacijas verslumo ir darbinės veiklos ugdymui bus sudarytos sąlygos didesniam 9-12 klasių mokinių pasirinkimui, mokymo individualizavimui, žinių pritaikymui praktikoje, karjeros planavimui, mokymosi krūvių, nubyrėjimo mažinimui. Sukurti metodiniai instrumentai padės koreguoti ir tobulins ugdymo procesą, didins mokymosi prieinamumą įvairių polinkių, poreikių ir gebėjimų mokiniams. Projekte sukurtus inovatyvius produktus naudos mokytojai, mokyklų administracija, švietimo specialistai, konsultantai. Projekto rezultatai netiesiogiai turės įtakos mokiniams, jų tėvams, socialiniams partneriams; darbdaviams, profesinių ir aukštųjų mokyklų specialistams, vadovėlių autoriams. Projekte bus siekiama pasinaudoti pažangia užsienio šalių patirtimi, kviečiami užsienio ekspertas(-ai), įsiliejama į tarptautinius bendradarbiavimo tinklus. |
Projekto tikslai: |
|
Projekto rezultatai: |
|
Projekto tikslinės grupės: | Mokytojai, mokyklų administracijos darbuotojai , švietimo institucijų darbuotojai, švietimo konsultantai. |
Projekto vadovas |
Sonata Likienė, tel. (8 5) 279 9272, mob. tel. 8 620 79851, el. paštas sonata.likiene@upc.smm.lt |
Svetainė http://galimybes.ugdome.lt