Mokyklų veiklos tobulinimo skyriaus funkcijos:

  • Analizuoja mokyklų veiklai tobulinti reikalingus duomenis ir formuluoja mokyklų veiklai tobulinti reikalingų duomenų poreikį, teikia informaciją apie tai pagal kompetenciją atsakingiems kitiems centro skyriams ar kitoms institucijoms.
  • Kuria ir išbando mokyklų veiklos tobulinimo modelius.
  • Analizuoja mokyklų veiklos tobulinimo rezultatus, vykdo gerosios mokyklų veiklos tobulinimo patirties sklaidą nacionaliniu mastu.
  • Remdamasis mokyklos vidaus ir išorės vertinimo rezultatais, organizuoja mokyklos veiklai tobulinti reikalingų priemonių rengimą ir įgyvendinimą.
  • Konsultuoja mokyklas joms aktualiais veiklos klausimais.
  • Teikia siūlymus LR švietimo ir mokslo ministerijai dėl veiksmingo ir kokybiško mokyklų veiklos tobulinimo.
  • Pagal kompetenciją bendradarbiauja su valstybės ir savivaldybių institucijomis bei įstaigomis, teikia informaciją ir metodinę pagalbą, konsultuoja jas skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais.
  • Telkia ir palaiko švietimo konsultantų tinklus, reikalingus mokyklų veiklos tobulinimo klausimams spręsti.
  • Organizuoja priemones, susijusias su daugiafunkcių centrų ir mokyklų bibliotekų veiklos plėtra.
  • Pagal kompetenciją dalyvauja centro, valstybės ir savivaldybių institucijų bei įstaigų sudarytų darbo grupių ir komisijų veikloje.
  • Pagal kompetenciją analizuoja centro vykdomas veiklas ir teikia apibendrintą informaciją kitiems centro skyriams.
  • Vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir centro direktoriaus pavedimus.
  • Atsiskaito už veiklą centre nustatyta tvarka.