Mokytojos Rigondos Skorulskienės geroji patirtis

Ne dėl šlovės tas darbas, ne dėl garso.
Dėl besimokančiųjų naudos.

/Justinas Marcinkevičius/

Mokymas ir mokymasis turi būti malonus tiek mokiniui, tiek mokytojui. Kaip gera būtų nutraukti mokyklinį bėgimo maratoną: užmiršti šūsnis popierių, netaisytų sąsiuvinių bei amžinai neužbaigtus darbus ir tiesiog mėgautis mokymo procesu...

Rigonda Skorulskienė – fizikos mokytoja ekspertė. 1992 m. baigė Vilniaus universiteto Fizikos fakultetą. Fizikos mokytoja dirba nuo 1993 m. Nuo 2006 metų dirba Kauno jėzuitų gimnazijoje. Lietuvos Metų mokytoja, valstybinės premijos laureatė (2004), daugelio konkursų laimėtoja. IKT lyderė. 2010 m. atstovavo Lietuvai Europos inovatyvių mokytojų forume Berlyne.

Apie savo darbo patirtį yra parašiusi daug straipsnių. Nuolat veda seminarus Lietuvos mokytojams, skaito paskaitas įvairiuose renginiuose, pranešimus konferencijose, dalyvauja projektuose.

Mokomosios kompiuterinės priemonės „Elektromagnetizmas ir kintamoji srovė (9–10 kl.)“ autorė (leidėjas – UAB „Šviesa“), vadovėlio FIZIKA VII klasei komplekto (ŠOK) bendraautorė, UAB Šviesa, 2011, Integruoto gamtos mokslų kurso IKT pagrindu 5–6 klasėms pedagoginio organizacinio modelio rengėja ir MO turinio recenzentė, Intel®Teach Essentials lektorė-konsultantė, projekto „Mokinių jaunųjų tyrėjų atskleidimo ir ugdymo sistemos sukūrimas“ žurnalo „Jaunasis tyrėjas“ redakcinės kolegijos narė, Tarptautinio projekto U4energy ambasadorė Lietuvoje. Jos mokiniai dažnai būna konkursų, olimpiadų, viktorinų nugalėtojai.

Kodėl pasaulio mokslininkai turi kalbėti viena „kalba“?